Для учнів

Підручники на 2022-2023 навчальний рік.

За цими посиланнями ви зможете завантажети чи переглянути підручники, які необхідні вам для навчання. Також ви зможете знайти додаткову літературу, яка може стати вам в нагоді. 

ФІЗИКА:

7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас


ІНФОРМАТИКА:


2 клас

3клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас


АСТРОНОМІЯ:

11 клас




8 українських електронних бібліотек:



Підбірка ресурсів для 3D моделювання


5 мультфільмів, які допоможуть запобігти булінгу серед дітей.

Чому одні нетерпимі до інших? Чому той, хто відрізняється від оточуючих, частіше залишається на самоті та стає об’єктом насмішок, а іноді – й проявів колективного цькування? В українському суспільстві зараз багато говорять про толерантність. Водночас найпоширенішими проблемами у колективах є булінг та мобінг. Чи можна запобігти виникненню цих явищ?

За даними численних досліджень, на вміння знаходити спільну мову з оточуючими впливає розвинутість емоційного інтелекту і, зокрема, емпатії – здатності розуміти емоційні стани іншої людини, бачити світ «її очима» та скеровувати власну поведінку відповідно до цього.

Розвиток цих навичок дозволить навчити школярів більш терпимо ставитись один до одного та попередити виникнення булінгу. Як саме можна розвинути ці здібності? Допоможуть у цьому спеціальні вправи та перегляд відповідних тематичних мультфільмів з обов’язковим сумісним обговоренням.


Мультфільм «Жив собі чорний кіт»






«До кого звертатися у разі булінгу»

— батьки;

— старший брат або сестра;

— друг (друзі) зі старших класів;

— друг (друзі) не зі школи;

— класний керівник;

— директор школи;

— батьки кривдника;

— поліція

— шкільний психолог;

— «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей 0 800 500 225.



Учням про проекти.


Розрізняють такі види проектів:

Дослідницькі проекти – потребують добре обміркованої структури, повністю підпорядковані логіці дослідження і мають відповідну структуру: визначення методології дослідження, тобто теми дослідження, аргументація її актуальності, предмета й об’єкта, завдань і методів дослідження, формулювання гіпотез, розв’язання проблеми і вибір шляхів її розв’язання.
Творчі проекти – не мають детально опрацьованої структури спільної діяльності учасників, вона розвивається, підпорядковуючись кінцевому результату й формі його представлення (стіннівка, відеофільм, свято тощо)
Інформаційні проекти – спрямовані на збирання інформації про який-небудь об’єкт, явище, на ознайомлення учасників проекту з цією інформацією, її аналіз і узагальнення фактів.
Практичні проекти – розв’язання практичних завдань «замовника» проекту і як результат – розробка наочного посібника, макету, приладу, обладнання, рекомендацій щодо їх використання.
Ігрові (рольові) проекти – образне відображення реальних процесів і явищ в сценічних формах, ігрових ситуаціях – як результат, моделювання реального об’єкту.
Інколи розв’язання фізичних проблем може поєднувати одночасно вказані типи проектів.
Можна виокремити кілька загальних етапів виконання проектів.
1. Організаційно-підготовчий. Учитель: мотивує учасників, формує мікрогрупи, допомагає у визначенні мети і завдань проекту кожному учневі, розробленні плану реалізації ідеї, визначає критерії оцінки діяльності учнів на всіх етапах. Учень: визначає мету і завдання проекту, розробляє план роботи, шукає необхідну для початку проектування інформацію.
2. Пошуковий. Учитель: консультує за змістом проекту, допомагає в систематизації, узагальненні матеріалів, знайомить з правилами оформлення проекту, стимулює розумову активність учнів, відстежує практичні дії виконавців і оцінює проміжні результати кожного учасника, проводить моніторинг спільної діяльності. Учень: збирає, аналізує й систематизує інформацію, обговорює її в мікрогрупах, висуває і перевіряє гіпотези, виконує практичну частину проекту, оформляє макет або модель проекту, проводить самоконтроль.
3.Підсумковий. Учитель: консультує з питань підготовки звіту про виконану роботу, захисту проекту, виступає в ролі експерта на захисті проекту, бере участь в аналізі виконаної роботи, оцінює внесок кожного з виконавців. Учень: оформляє пакет документів, інформаційний стенд за результатами проекту, готує презентацію результатів роботи.
4. Презентація результатів. Учитель: оцінює результати роботи. Учень: усвідомлює отримані результати і способи їх отримання, викладає зміст проекту (презентує проект), відповідає на запитання.
Захист проектів, як правило, відбувається у формі презентації (7-10 хвилин) в ході якої учень має ознайомити присутніх з результатами своєї роботи. 
Шаблон виступу:
Вступ
Тема мого проекту ......................
Я вибрав цю тему, тому що ..................
Мета моєї роботи - .........................
Результатом проекту буде - ................
Цей результат допоможе досягти мети проекту, оскільки......
План моєї роботи (вказати час виконання і перерахувати усі проміжні етапи):
- Вибір теми і уточнення назви ...............
- Збір інформації (де і як шукав інформацію).........
- Досягнення результату (що і як робив).............
- Написання письмової частини проекту (як це робив).......
Основна частина
Я розпочав свою роботу з того, що ................
Потім я приступив до .....................
Я завершив роботу тим, що...................
В ході роботи я зіткнувся з такими проблемами.........
Щоб впоратися з проблемами, що виникли я..........
Я відхилився від плану (вказати, коли був порушений графік роботи) ....
План моєї роботи був порушений, тому що..........
В ході роботи я прийняв рішення змінити проектний продукт, оскільки...
Але все таки мені вдалося досягти мети проекту, тому що.......
Висновок
Закінчивши свій проект, я можу сказати, що не усе з того, що було задумано, вийшло, наприклад .....................
Це сталося, тому що ................
Якби я почав роботу наново, я б ..........
Наступного року я, можливо, продовжу цю роботу для того, щоб....
Я думаю, що я розв'язав проблему свого проекту, оскільки .......
Робота над проектом показала мені, що (що дізнався про себе і про проблему, над якою працював) ......................
5. Рефлексія. Підведення підсумків, створення ситуації успіху.
Виходячи з сказаного, можна виділити наступні критерії оцінювання навчального проекту:
1) формулювання мети та завдань;
2) визначення необхідних початкових даних;
3) визначення плану дій для виконання поставлених завдань;
4) добір необхідних технічних засобів та належне їх використання;
5) пошук необхідної інформації та користування інформаційними джерелами;
6) формулювання та використання понять, законів, моделей фізики;
7) створення змістовного, чітко структурованого повідомлення;
8) використання наукової і технічної термінології;
9) аргументоване доведення результатів дослідження;
10) інтерпретація наукової і технічної інформації;
11) уміння надавати змістовне пояснення та відповіді на запитання.


Давайте прикрасимо коридори школи!







Анкета для учнів «Моє навчання». 

Учні підкреслюють потрібні варіанти відповідей, допи­сують речення.
1.   Навчатися в школі мені:
1)    цікаво;
2)    нецікаво;
3)    не знаю.
2.    Найулюбленіші мої предмети________________________________________.
3.    Виконуючи самостійну роботу, я:
1)    одразу ж беруся до справи, працюю завжди швидко;
2)    спочатку намагаюсь зрозуміти завдання, ретельно все обмірковую, але потім дію без вагань, швидко;
3)    дуже довго думаю, не можу почати виконання за­вдання, почуваю себе невпевнено;
4)    завжди хвилююсь, почуваю себе неспокійно, тому, що      .
4.   Найчастіше я:
1)    не  розумію  мети  роботи;
2)    не розумію завдання;
3)    не знаю, як його виконати;
4)    не вмію контролювати хід своєї роботи;
5)    не знаю, як перевірити результати;
6)    не вмію правильно розподілити час.
5.   Я дуже ціную допомогу вчителя, товаришів.
1)    Так.
2)    Ні.
6.   Якщо б я був учителем, то таким учням, як я, я б допо­міг у наступному: _____________________________________________________________________.

Немає коментарів:

Дописати коментар